czwartek, 28 lutego 2013

Bez glutenu, ale z nietolerancją...

Testy na nietolerancję pokarmową robiłam wielokrotnie, ale moja logika nie pozwoliła mi zrezygnować z odżywiania zrównoważonego na rzecz wybiórczego podejścia do tematu...
Aż do dziś.

Dziś znalazłam się z wizytą u kolejnego "Czarodzieja". Standardowe testy na zasadzie biorezonansu i całkiem przyzwoite wyniki badania. Niewiele można już działać w tym temacie - pasożyty, bakterie, wirusy i grzyby opanowane :-) Suplementacja właściwa, dieta... no właśnie, dieta, na pierwszy rzut oka całkiem niezła. Zatem dlaczego nie jest dobrze? Dlaczego ani lekarze, ani "czarodzieje" nie potrafią mi pomóc?

I tutaj mała dygresja. W Brukseli spotkałam się z moją koleżanką, która korzysta z pomocy swojego "czarodzieja". Jedzie na wizytę, "czarodziej" wykonuje badania i omawia wyniki. Leczenie, to głównie suplementacja i dieta, gdyż nietolerancje pokarmowe, podobnie jak niedobory są główną przyczyną zaburzeń.
I ta moja koleżanka powiedziała, że już może spożywać produkty mleczne. Już, zatem nietolerancja mleka krowiego odeszła w zapomnienie! Można ją wyleczyć! Czyż to nie wspaniała informacja?

mój test na nietolerancję pokarmową - 28.02.2013
Zainspirowana, po zetknięciu z przypadkiem stwierdzonym empirycznie, zrobiłam dziś testy na nietolerancję pokarmową. I postanowiłam wyeliminować z diety produkty, które są przyczyną stanów zapalnych jelit. Zaskoczeniem był przede wszystkim gluten, do tej pory miałam nietolerancję na wszystkie niemal zboża, ale nie na gluten!
Decyzja bardzo, bardzo trudna, ale przestrzeganie tych zasad jeszcze trudniejsze!
Niech Bóg mnie ma w opiece, bo wsparcie będzie potrzebne ze wszystkich stron :-)

Dlatego też mój blog o diecie dzień po dniu wypełnię codziennymi wpisami na temat nowej diety bez glutenu, mleka, jajek i kilku jeszcze produktów... Będę pisała,  jakie mam pomysły na przetrwanie, kiedy jest najtrudniej i gdy znajdę na rynku gotowe produkty bez glutenu, prawdziwą czekoladę, czy kogel-mogel bez jajek :-)

Zapraszam zatem do mojego nowego, pod względem kulinarnym świata :-)
Tolerancyjnego świata smaków i aromatów :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz