środa, 12 sierpnia 2015

Happy Detoks wg Kasi Bem.


Detoks latem, to jedna z najlepszych rzeczy jaką możemy zrobić. Szczególnie w upał, bo jak przeczytałam, detoks ma działanie wychładzające; a poza tym w ciepłe dni nie chce nam się jeść, dużo pijemy, łatwiej kupić świeże warzywa i owoce. Detoks, to nie tylko jedzenie, ale też zwolnienie tempa życia poprzez jogę, medytację, czy zalecane "zawieszenie się" w plenerze na 20 minut dziennie.  Wakacje, to idealny czas, aby zrobić coś dla siebie.

Happy Detoks wg Kasi Bem, to opisany w książce pod tym samym tytułem dziesięciodniowy program, który może nam posłużyć do wszystkiego, co sobie wymarzymy. Kasia zaleca, aby wybrać sobie swój własny cel, powód, dla którego przeprowadzamy detoks.
Mogłabym zdecydować, że schudnę (ale to nie dieta odchudzająca!), że poprawię swoją kondycję, że rozpocznę nowy etap mojego życia… Mogłabym i powinnam to wszystko zrobić :-)
Ale moją motywacją jest to, aby zrobić wielki krok do realizacji moich marzeń. Ostatnio brakuje mi sił, aby podejmować wyzwania - trochę się zatrzymałam w miejscu i po trosze nawet czekam, że wszystko mi spadnie z nieba :-) Zatem dla mnie detoks, to nowe witalne siły do działania. To chcę osiągnąć. Wewnętrzną moc sprawczą, energię do realizacji moich marzeń. I mam też nadzieję, że te dziesięć dni wprowadzi w moją codzienność nowy rytm regularnej jogi, medytacji, tylko zdrowego jedzenia i lepszego korzystania z zasobów, które otrzymuję.

Happy Detoks, to pięć podstawowych kroków "do szczęścia" jak pisze autorka: eliminacja (toksyny, produkty z "czarnej listy"), alkalizacja, czyli przywrócenie właściwego pH, suplementacja, joga, oddech i medytacja i wreszcie 10-dniowy PROGRAM HAPPY DETOKS.

Kasia obiecuje, że po 10 dniach stosowania się do jej zaleceń osiągniemy poniższe efekty:

  1. Świetne samopoczucie!
  2. Promienna cera!
  3. Błyszczące oczy! 
  4. Mocne włosy i paznokcie!
  5. Nastąpi redukcja cellulitu!
  6. Skóra będzie jędrna!
  7. Organizm odmłodzony!
  8. Właściwa waga!
  9. Większa kreatywność!
  10. Jasny umysł!
  11. Lepsza samoocena!
  12. Zwiększona witalność!
  13. Niesamowita energia!
  14. Poczucie, że można góry przenosić!
  15. Ożywione zmysły!
  16. Odzyskamy smak!
  17. Będzie nam się chciało wprowadzać zmiany!
  18. Rozstaniemy się z nałogami!
  19. Zregenerujemy się głęboko psychofizycznie!
  20. Odzyskamy kontrolę nad swoim życiem!
Czy warto? Pomyślcie sami :-)


Polecam książkę Kasi Bem "Happy DETOKS - jedz, oddychaj i kochaj (siebie)". Informacje, gdzie kupić, znajdziecie tutaj: http://kasiabem.com

Zapraszam do 10-dniowej podróży ku lepszemu! Opiszę każdy mój dzień zmagania się z pokusami :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz